میدان دوم صادقیه، برج گلدیس، ط پنجم واحد ۵۱۳
- تلفن:۰۲۱۴۴۲۸۸۱۵۲
- ایمیل: info@imenarshian.com
- موبایل:۰۹۱۲۵۵۸۴۱۹۹
واحـد پـشتیبانی شـرکـت ساغر یـکی از پـیشرفتـه تریـن سیــستـم های مکانیـزه و امــور اجـرایـی ( خدمات پس از فروش) را در این صنعت داراست .
این واحد علاوه بر ارائه بازدید و سرویس های ماهیانه در صورت بروز اشکال در سیستم آسانسور و یا نیاز به خدمات خاص سیستم بسته به نوع آسانسور خریداری شده ، مورد خرابی به صورت خودکار به واحد پشتیبانی انتقال می یابد و یا با یک تماس تلفنی مورد ذکر شده در سیستم پشتیبانی آن ساختمان ثبت و بلافاصله ارجاع به بخش اجرایی ( تکنسین سرویس و نگهداری ) خواهد یافت و با توجه به...
آسانسور هیدرولیکی چیست و جایگاه آن کجاست؟
آسانسور هیدرولیکی حدود 60 سال پیش در صنعت آسانسورسازی به محبوبیت دست یافت. پیش از شروع قرن 21، با ورود آسانسورهای بدون موتورخانه (MRL) آسانسورهای هیدرولیکی با رقابت های روز افزونی روبرو شد. با وجود این، امتیازاتی همچون نگهداری کم، انعطاف پذیری بالا در طراحی اتاقک، امنیت بالا و نصب آسان و مقرون به صرفه آن، باعث متمایز شدن این نوع آسانسور شده است. اگر چه همه روزه شاهد افزایش کاربرد آسانسورهای بدون موتورخانه (MRL) هستیم اما اینها دلیلی بر کاهش...
سازه آسانسور تنها از یک وجه به سازه اصلی متصل است. برای طراحی اتصالات آسانسور جدولی داریم که مثلاً میگه اگه ظرفیت آسانسور ما 6 یا 8 نفره هست از چه نبشی، از چه ریل راهنمایی ، از چه براکتی و ... استفاده کنیم. در مورد نحوه اتصال : بصورت عمومی در ساختمانهای بتنی با قرار دادن plate تویتیر یا هر جایی که قابلیت اتصال داره بوسیله شاخک هایی نبشی های آسانسور رو بهاونها جوش میکنند .نبشي فقط نقش ريل دارد و باربر نيست.سازه آسانسور به مهاربند نياز ندارد يكديافراگم داريم با باري محوري كه توسط كابل تحمل ميشود...
بالابر هیدرولیک به ماشینی گفته می شود که برای حمل نفر و یا بار از آن استفاده می شود و علی رقم تصور عموم مردم، با جرثقیل ها و لیفتراک ها تفاوت دارد.این نوع بالابر ها نمونه ای از آسانسور ها می باشند که هیدرولیک در آن محرکی است که باعث بالا رفتن آن می شود.
بالابر هیدرولیک انواع و مکانیزم های مختلفی دارد که در زیر به آن ها اشاره خواهیم نمود.
بالابرهای جک مستقیم:
در این بالابرها جک هیدرولیک مستقیما زیر میز بار متصل می شود و آن...
همانگونه که در آغاز نیز خواندید، آسانسورهای کششی قدیمیترین نوع آسانسور است. به صورت خلاصه اینگونه از آسانسورها از کابین، وزنهای متصل به دو سر سیم بکسل که روی قرقرهای بزرگ به نام فلکه (Sheave) حرکت میکند، تشکیل شده است.
وزنه و کابین آسانسور تمایل به دستیابی تعادل دارند که در نهایت باعث میشود که برای به حرکت در آوردن کابین آسانسور نیاز به انرژی کمی باشد.
زمانی که کابین آسانسور به سمت بالا حرکت میکند، وزنه به سمت پایین حرکت میکند و همچنین زمانی که کابین آسانسور...
در عمل نیروی آسانسور بین تیر هایی که در اطراف داکت قرار داده میشوند و شاستی آسانسور هم به این تیر ها متصل می گردد منتقل می گردد اما از لحاظ فنی در اطاقک آسانسور تکیه گاه هایی که در اطراف حفره آسانسور قراردارند و نیروی وزن اطاقک به این تکیه گاه ها وارد می شود نیروی کلی را تحمل مینمایند آسانسورهای معمولی ازچهار عدد نبشی برای دور باکس آسانسور استفاده میشود. این نبشی ها در تراز طبقات بهتیرهای سقف مهار میگردند.
در باب نصب آسانسورهای گیرلس آسانسورهای بدون گیربکس یا به اصطلاح گرلس (Gearless) آسانسورهایی هستند که موتور آنها از نوع بدون گیربکس بوده و دور فلکه کششی آنها صرفا توسط درایو کنترل سرعت (inverter) کنترل می گردد.این موتورها عموما (Permanent Magnet) آهنربای دائم هستند در گذشته در این نمونه آسانسورها از موتورهای DC برای کنترل منحنی شتاب مثبت و شتاب منفی استفاده می کردند ولی به دلیل نداشتن توجیه اقتصادی ( به جزء در اسانسورهای بزرگ) این موتورها دیگر مورد استفاده...
چاله آسانسور در نرم افزار Safe تنها یه صورت یک بازشو تعریف شده و با توجه به سادگی طراحی دستی ان امکان پذیر است. همچنین در پی های گسترده با تنظیمات در بخش Detailing می توان آرماتورهای گوشه های باز شو را مطابق ایین نامه بدست آورد .چون نرم افزار SAFE قادر به طراحی در حالتی که در پی اختلاف تراز وجود دارد، نیست و سطح را در یک تراز در نظر می گیرد...شاید بهترین راه طراحی دستی چاله آسانسور باشد، ولی چون چاله آسانسور ابعاد کوچکی دارد می توان عملکرد آن را با پی یکنواخت در نظر گرفت و پی را کلا در یک تراز...
میدان دوم صادقیه، برج گلدیس، ط پنجم واحد ۵۱۳
جهت ارتباط با ما روی مسدئول مربوطه کلیک نمایید info@imenarshian.ir